My (high) life

Friday, July 28, 2006

Idag är jag mest frustrerad, men jag kan inte redigt sätta fingret på varför eller på vad. Antar att det har mycket med att jag är så trött att göra. Jag känner mig ganska anti allting, men det släpper nog snart. Vet att jag kanske inte borde sitta hemma och trycka när de är så, men jag orkar inte och vill inte träffa någon (Förlåt Erica!), tyävrr alla ni som nu råkat få för er att jag är en lugn och trevlig tjej, men jag vill mest be hela världen dra åt helvete. Gah, jag vill inte vara bitter, men kanske är jag det ändå. Det går i perioder det där, och snart går det över, tills dess ber jag om ursäkt ifall jag är snäsig och anti. Men nu är det helg, jag behöver inte smila upp mig för några kunder eller chefer, jag kan bara vara jag och det är skönt. Jag har ialla fall städat lite och nu håller jag på att tvätta, och om jag låter bli att vara så slarvig som jag brukar vara, så kanske jag inte behöver städa mer denna helgen (Ida, nu får du allt ta och bli lite mer ordningssam!!).

Och, guess what; idag har det investerats i en sprillans ny tv!! Yippii!! Så numera är jag ägare till en fin 28 tums grå (ja, mycket finare än den jag hade innan i TRÄ!) tv, och den är så modern att den till och med ha fjärrkontroll. woho :)

Annars sitter jag mest här och tappar hår, det finns ju dem som skänker organ, kanske kan jag göra som dem? Mja, asså jag har ju inga organ till salu för tillfället (jag hör av mig när jag får ngt över!) men är det någon som behöver en peruk så ska jag nog kunna fixa till det, ge mig en vecka så har jag tappat illräckligt mycket hår för att det ska kunna bli peruk av det! Katastrofalt.

Snart ska jag äta plommon och se på buskis (och inte att förglömma; springa fram och tillbaka mellan tvättstugan och lägenheten), det blir en heeeeelkväll :)

Give me your love, give me all of your love
(I will hurt you)

2 Comments:

Blogger Ica said...

Sluta be om ursäkt nu. Även om jag skulle bli lite ledsen om du bad mig dra åt helvete, men så länge du "bara" inte orkar så är det lugnt. Det där "vill" ser jag inte ;) Jag var faktiskt inne och hälsade på ditt jobb idag i jakt på böcker, men bror o C:o var så himla stressade att det gick lite väl fort. gruff.

Och JA TACK! Jag tar hemskt gärna en peruk. En annan tappar ju med så man kan donera en peruk, men till skillnad från dig så får jag ingenting kvar. Gaaah!

Friday, 28 July, 2006  
Blogger Sadeyes said...

Ica; Okej, ska sluta be om ursäkt, baar du förstår att det inte har med dig o göra (som ja hoppas u gjort nu som ja gnällt om detta!). Aj då, stressigt på mitt jobb då förstår jag, så du fyndade inget då?

Ja skikar över en peruk om en vecka då. Ska ja blondera det innan eller vill du ha den i min färg?
Jag har tjockt hår nu, tänk då så tjock hår ja hade innan håret började emigrera från mitt huvud... !!

Friday, 28 July, 2006  

Post a Comment

<< Home