My (high) life

Thursday, July 27, 2006

Hittade en jätte fin tröja på HM idag, en randig typ piké tröja, en kortärmad tyvärr. Jag ville bete mig som en liten unge som inte får godis när hon är med mamma i affären, lägga mig på golvet och sparka och slå! Jag vill kunna ha kortärmade tröjor, jag ville ha denna! Till råga på allt så var det ju rea på den, 50%, den sved att gå ut ur affären UTAN tröjan. Men, man lever ju som man förtjänar, det är ju jag själv som avsäger mig kortärmade. Tjoho!

Jag dricker så mycket mineralvatten att det skulle inte förvåna mig om jag börjar kissa bubblor snart..

7 Comments:

Blogger annen said...

Varför inte kortärmat?

Thursday, 27 July, 2006  
Blogger Sadeyes said...

Annen; Me dont like kortärmat!!

Friday, 28 July, 2006  
Blogger annen said...

Oki! Jag äger knappt någon kortärmad tröja, bara t-shirts typ bandtröjor och sånt!

Friday, 28 July, 2006  
Blogger Sadeyes said...

Annen; ja kör på långärmat, men alltid ett linne under.. (viktig informartion för övrigt:) )

Friday, 28 July, 2006  
Blogger Ica said...

Man kan annars ha en långärmad under den kortärmade. Så kan man minsann stoltsera i en kortärmad ändå. Så brukar jag göra när jag fryser. Smäll på en tajt långärmad sak. och snyggotröjan över :)
tips från coachen :)

Friday, 28 July, 2006  
Blogger Sadeyes said...

Ica; Heh, fick en mycket skum blick från mamma när kja sa att ja var tvungen att ha en storlek större isf, för att ja skulle kunna ha en långärmad under. JA tänkte faktiskt tanken, och funderar fortfarande på det. Men, de blidde inget köp. får se om ja cyklar dit ngn dag nästa vecka efter jobbet o shoppar.

Friday, 28 July, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Here are some links that I believe will be interested

Tuesday, 08 August, 2006  

Post a Comment

<< Home