My (high) life

Sunday, August 20, 2006

Panik känslor rusar upp och ner genom kroppen. Men jag sitter still här och hoppas på att de försvinner snart. Håller på att tvätta så kutar fram och tillbaka till tvättstugan lite då och då oxå, tvättning är verkligen ett nödvändigt ont, för fy fasen va tråkigt det är. Och speciellt när man kommer ut i tvättstugan innan maskinerna har stannat så man får sitta och titta på hur kläderna loopar i dem i 10 minuter innan de stannar. Snacka om söndagsunderhållning!

I morgon är det jobb igen, då kan jag inte vara lat och ta bussen för pengrna är slut så har ej råd, haha, bra, för Ida kan behöva lite motion. Lite tråkigt att cykla utmed bilvägen bara. Men jag överlever :) Och regnar det så blir det till att dra regnstället på sig! Så ser ni en blå liten smurf på en blå cykel trött trampa på utmed söderleden imån så är det säkertligen bara jag, inget att oroa sig över. Eller kanske det är just va det är, ngt att oroa sig över? kanske hade varit lugnare om det varit en rymdinvarsion från mars?

Varmt är det, varm varmare varmast. Och jag som skulle städa.. Ska iaf ta golvet, snart. senare. Va ja önskar att man vore lite rik och kunde hyra in städhjälp! Hehe. Får ringa syster yster och be henne komma och städa åt mig, eller kanske inte :)

Har samtal på CLV i morgon igen, det känns som evigheter sen sist. Massor har hänt under de senaste tre veckorna. Det är inte annat än att jag är lite orolig för i morgon.

Och, för att komma med ännu mera oviktig informartion; jag har ett molande huvudvärk och illamående hela tiden. Jag förstår inte varför, haft det i flera dagar nu och det vill lixom inte lämna mig. Dålig stil tycker jag!

3 Comments:

Blogger Ica said...

oro? Ja, jag kan förstå det. var snäll och messa om det händer nåt oförberett? Vad är du orolig för gumman? att hamna där igen? Vore inte det nåt för Ida? mår ida bra utanför?
Kramar

Sunday, 20 August, 2006  
Anonymous Anonymous said...

om de frågar hur du mår imorgon, så stäm upp i sjung och sjung för full hals:

Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
måndag, tisdag, onsdag, torsdag,
fredag, lördag, söndag.
Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
hela veckan lång,
till nästa gång.

Jag kastar mina sorger bakom min rygg,
jag ser dom inte mer, jag ser dom inte mer.
Jag kastar mina sorger bakom min rygg,
jag ser dom inte mer.

Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
måndag, tisdag, onsdag, torsdag,
fredag, lördag, sönadag.
Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
hela veckan lång,
till nästa gång.

Sunday, 20 August, 2006  
Blogger Sadeyes said...

Ica; Ida mår alltid Lysande vet du väl?!

Stina; haha, då låser de ju in mig med detsamma :P

Sunday, 20 August, 2006  

Post a Comment

<< Home