My (high) life

Friday, August 18, 2006

I jakt på menlösheter att skriva..

.. blev jag utmanad av Ica

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Bakning, servering, kassatant osv i fiket på kupan! (nuvarande, praktik men ändå!!)
2. Dagis Fröööööken! (oxå praktik!)
3. Lokalvårdare på en internatskola- ungdomar är grisiga! (sommarjobb!)
4. Julhjälp på toys r us
[gosh, mitt arbetsliv har verkligen varit seriöst!!]

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Annie
2. Björnbröder och diverse Disney/pixar-filmer
3. De flesta Stefan och Krister, Eva Rydberg samt andra uttjatade buskisfilmer
4. Pay it forward och andra verklighetsbaserade filmer

Fyra städer jag har bott i:
1. Växjö
2.
3.
4.
[vad då FYRA?? de ekar bland dessa raderna här, mäker ni det?]

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Scrubs
2. Extreme home makeover
3. Allsång på skansen (haha! Fast jag saknar Berghagen!)
4. Dokumentärer ocg liknande (Erica, vi räknar det till serier tycker jag!)

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Nangijala
2. Månen
3. Afrika
4. Norrland

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Haket
2. Hotmail
3. Smålandsposten
4. Tv-guiden

Fyra favoriträtter:
1. Choklad (marabou!)
2. Mineralvatten (hittat ny sort med blåbär/hallon helt kanon!!)
3. Isglass (pigelin är mumma, men de flesta går ner!)
4. mjölkstuvade makaroner!
[Yes, mat är min starka sida!]

Fyra ställen där jag trivs:
1. I varma famnar
2. Med folk jag tycker om (när det inte blir krystat och jobbigt!)
3. I naturen
4. På kupan (oftast)

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på den här enkäten:
Ica (fast ja fick den av dig, men ändå, måste ju utmana tillbaka även om de är onödigt;))
Anders

Vet nog inga mer som bloggar, men ja tycker att den som känner sig manad kan ju maila över svaren på enkäten till mig ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home