My (high) life

Wednesday, December 20, 2006

Numera är man ett utskrivet psykfall! Med tre nya mediciner och en med höjd dos, till skillnad från när jag blev inlagd, skrevs jag idag ut i verkligheten igen. Omställning till tusen. Mycket nytt nu! Undrar om jag och terapeuten J verkligen kommer att passa ihop, fick inget bra intryck idag, men jag mpste ju ge honom en chans, kan ju inte "dumpa" honom efter ett möte(men jag ville så gärna ha kvar S!!)

Snart är det jul och ännu är inte alla klapparna inhandlade, hur katastrofalt är inte det? Och pengarna kommer på fredag, då jag jobbar till halv 1 och sedan ska ut i ruschen och slåss med allt folk, det känns inte upphetsande för fem öre! Har faktiskt inte ens koll på vad jag har kvar att fixa eller om jag överhuvudtaget kommer att ha några pengar kvar överhuvudtaget efter att alla räkningar är betalade.. Får kanske kolla över det där?

Äsch, kan vi inte bara stryka dehär helgerna ut almernackan?

Håll tummarna för att S kommer och fikar hos mig på jobbet nästa vecka!!!


Jag ville säga hejdå till Jolanta!!! FAN!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

PIKKABOOOO!

*anders lämnar en kram och tanke + lite julkänsla så det börjar snöa nån j-a gång*

Thursday, 21 December, 2006  

Post a Comment

<< Home