My (high) life

Saturday, December 02, 2006

Lördag kväll, och jag sitter i mörkret i min lägenhet och försöker att bara vara. Det kan vara lite svårt ibland, men övning ger färdighet heter det ju! Dagen har spenderats på ett 20 års jubileum på jobbet, Ida iförd en outfit som inte alls kändes behaglig, men vad gör man inte för att chocka sina arbetskamrater? God mat var det, men alldlees för mycket prat och sitta still tid för min del.

Ännu en natt ska tillbringas hemma, katten ligger brevid mig på databordet och (antar jag) väntar på att jag ska gå och lägga mig. Och snart ska jag göra det oxå, alldeles snart. Börjar bli trött och i morgon ska jag åka med mamma mfl till Kosta outlet, hoppas på att hitta några tjusiga kläder :) Jag är i stort behov av det just nu, framför allt med tanke på att kroppen växt en del de senaste månaderna och därmed många av mina kläder sitter åt.

Förövrigt skulle jag behöva lite städhjälp, någon som frivilligt skulle kunna tänka sig att städa, byta gardiner o ställa upp mina ljusstakar i fönstrerna? Jag är lagom engagerad så det kommer aldrig bli av ju. Här får det bli skärpning. En dag i veckan ska jag fixa det!

Jag tänker.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home