My (high) life

Thursday, August 31, 2006

För er som missat det; killar är inge trevliga, får de inte "det" så sticker de.

Sjukhuslukt som svider i näsan, kuddar där inehållet bytts ut mot enbart kvalster. Evas händer i mitt hår "och alldeles nytvättat är håret känner jag" (gah, om hon bara visste hur smutsig jag känner mig konstant, och nu när jag inte "kan" duscha mer än en, max två ggr per dag!!). Medecinvagnar, sjukhussjortor, hårda sängar, mat som smakar likadant som allt annat, ätstörningar, ångest, mani, panik, depressioner överallt. Tejpade sår, utmärjlade kroppar, tomma ögon, tårar, skrik, trötta kroppar, livlösa själar.

Men snart är jag bra.
Då ska jag återställa allt jag ställt till med.!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jo vi karlar är ett jävla pack, å inte fan ser vi bra ut eller luktar gott heller! Har du råkat ut för ett riktigt praktexemplar där borta eller?

Thursday, 31 August, 2006  
Blogger Ica said...

vad ska du ställa till rätta? se till att du kommer ut på rätt sida bara. Atmosfären verkar inte vara den bästa där.
tänker massa på dig, och saknar dig!!
Kramar!!

Friday, 01 September, 2006  

Post a Comment

<< Home