My (high) life

Wednesday, June 28, 2006

Uppdatering; hårslingning misslyckad, ser numera ut som en använd sopkvast i huvudet! Loverly. Har en sån där extrem "ta saxen och bara klippa av skiten-feeling" (been there, done that och jag vet att jag bara ångrar det efteråt), jag tror det är vad som kallas "a bad hair day". Är nog på lite dåligt humör jämt över för tillfället, men de är väl alla ibland? Hehe, tur man är själv så ingen behöver stå ut med mig. Till och med mina katter tycks ha gått o gömt sig. ugh.

Imorgon är det jobb igen, jag tror att för min del står det kringel-bak på schemat. Så vill ni ha Idas (förhoppningsvis inte brända) nybakade kringlor så är det bara att titta förbi ;) Sen ska jag på samtal och träffa vännerna i det gula huset, det ska bli trevligt. Men på ett sätt fasar jag nästan för att gå dit. Men.. ja är en tuffing, det är bara att bita ihop!

Tyvärr, det finns inga ord idag. tomhet och saknad. mycket saknad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home