My (high) life

Tuesday, June 27, 2006

Tisdagkväll (ja, det är tisdagskväll precis som det är alla andra tisdagskvällar), och det är något som gnager, jag tror det har bosatt sig en ettrig liten råtta i kroppen på mig. Men den får väl bo kvar ett tag till, för den verkar knappast ha några planer på att flytta.. Illa, dagens sanning! Det är bara till att acceptera, som Lunk så klokt har lärt mig; "Att man accepterar betyder inte att man tycker om det". Så sant så, han är klok den gamle mannen. haha. Gosh, ja har lärt mig så mycket det senaste året att jag inte vet om det får plats så mycket mer informartion i min hjärna.. tänk så klok jag har blivit, om ja bara kunde lära mig att använda klokheten på rätt sätt så vore det ju lysande sickan :)


Och trött är ja på killar som bara är ute efter en sak, va tror de ja e för en brutta egentligen? Frustration idag igen mina vänner, frustration.. Men, man får låta de vara, de är inte värda mig iaf! Så det så!

Tänk så svårt det kan vara när man fastnat någonstans, och hela tiden dras tillbaka dit. För att vissa männsikor är magi och vissa saker är trolldom. I mitt nästa liv ska jag iaf bli en
eremit, då behöver ja ingen närhet, ja har mig själv o det räker bra! Så det så..


Och hon finns i mina tankar ikväll igen, som många andra. Hennes hjärtslag har klingat ut.

2 Comments:

Blogger Ica said...

lilla idavännen- tisdagar är som de är:skunk. Lunk kan vara klok han och Ida har tagit efter det big time. Det får plats i din hjärna. Ingen fara.

Sen var det nåt mer... få se nu.. visst ja, pojkarna. Vill de bara en sak så är det dem det är synd om och de är puckon. Då måste du missat att visa upp alla övriga kvalitéer.
Och i nästa liv ska jag med bli erimit. Ska vi bo grannar?

Friday, 30 June, 2006  
Blogger Sadeyes said...

Ica; ja, Eremitgrannar blir lysande hörröru :)

Saturday, 01 July, 2006  

Post a Comment

<< Home